Автоматична відправка e-mail

   Багато людей чули про користь, яку приносить сервіс email розсилок, і тепер хочете перевірити його в справі? У такому випадку, Вам буде цікаво ознайомитися з декількома корисними рекомендаціями, щб створювати якісні e-mail розсилки:

1. Чітко встановлений графік відправки

Чому це важливо:

Повідомлення не повинні носити докучливий характер. Якщо відправляти їх занадто часто, адресат швидко від них втомиться. Правильно буде вибрати певну схему розсилки, яка буде відрізнятися періодичністю.

Як робити не варто:

Тероризувати передплатників великим потоком послань — погана ідея. Це може призвести до того, що виявивши нову порцію листів від Вашої компанії, одержувач позначить їх як «спам». А такий результат подій, погодьтеся, вкрай небажаний.

2. Заповнюйте поле відправника

Чому це важливо:

Передплатник повинен дізнатися назву компанії, від якої прийшов лист. Це значно підвищить довіру до розсилки. Шанси на її прочитання зростуть.

Як робити не варто:

Не варто забувати перевіряти правильність заповнення поля «Від кого». Назва компанії має бути написана чітко.

3. Пишіть цікавий контент

Чому це важливо:

Коли підписуються на розсилку, то очікують, що її матеріали виявляться цікавими і інформативними.

Як робити не варто:

Зміст повідомлення не повинно бути:

— Нудним;

— Марним;

— Безграмотно написаним;

— Складним для сприйняття;

— Неактуальним;

— Одноманітним;

— Дублюючим популярні джерела схожої тематики.

4. Підберіть хороший заголовок

Чому це важливо:

Тема — це теж дуже важливий нюанс, який не можна недооцінювати. Але як же зробити заголовок привабливим? Рекомендацій є кілька:

Намагайтеся бути лаконічні;

Використовуйте питальну форму або провокацію;

Вкажіть на терміновість повідомлення або обмежений термін дії пропозиції, яку воно містить;

Використовуйте заклик до дії;

Застосовуйте емоційно сильні слова і фрази;

Включіть в заголовок цифру;

Використовуйте слова, розраховані на цільову аудиторію.

Як робити не варто:

Теми не повинні бути довгими і містити слова, які не пропускають спам-фільтри.

5. Вкажіть контакти

Чому це важливо:

Передплатник повинен мати можливість якимось чином зв’язатися з вами у разі потреби: задати питання, написати пропозиції.

Як робити не варто:

Слідкуйте, щоб всі контакти були актуальні. Не вказуйте пошту, яку ніхто не перевіряє, старі телефонні номери і т.д.

І остання порада. Щоб e-mail або масова sms розсилка принесла максимум користі, не нехтуйте консультаціями фахівців.

Вы можете оставить комментарий, или поставить трэкбек со своего сайта.

Нет комментариев

(Обязательно)
(Обязательно, не публикуется)

Админ не заснул, он перегружается!
Яндекс.Метрика beget