Багато людей чули про користь, яку приносить сервіс email розсилок, і тепер хочете перевірити його в справі? У такому випадку, Вам буде цікаво ознайомитися з декількома корисними рекомендаціями, щб створювати якісні e-mail розсилки:
1. Чітко встановлений графік відправки
Чому це важливо:
Повідомлення не повинні носити докучливий характер. Якщо відправляти їх занадто часто, адресат швидко від них втомиться. Правильно буде вибрати певну схему розсилки, яка буде відрізнятися періодичністю.
Як робити не варто:
Тероризувати передплатників великим потоком послань – погана ідея. Це може призвести до того, що виявивши нову порцію листів від Вашої компанії, одержувач позначить їх як «спам». А такий результат подій, погодьтеся, вкрай небажаний.
2. Заповнюйте поле відправника
Чому це важливо:
Передплатник повинен дізнатися назву компанії, від якої прийшов лист. Це значно підвищить довіру до розсилки. Шанси на її прочитання зростуть.
Як робити не варто:
Не варто забувати перевіряти правильність заповнення поля «Від кого». Назва компанії має бути написана чітко.
3. Пишіть цікавий контент
Чому це важливо:
Коли підписуються на розсилку, то очікують, що її матеріали виявляться цікавими і інформативними.
Як робити не варто:
Зміст повідомлення не повинно бути:
– Нудним;
– Марним;
– Безграмотно написаним;
– Складним для сприйняття;
– Неактуальним;
– Одноманітним;
– Дублюючим популярні джерела схожої тематики.
4. Підберіть хороший заголовок
Чому це важливо:
Тема – це теж дуже важливий нюанс, який не можна недооцінювати. Але як же зробити заголовок привабливим? Рекомендацій є кілька:
Намагайтеся бути лаконічні;
Використовуйте питальну форму або провокацію;
Вкажіть на терміновість повідомлення або обмежений термін дії пропозиції, яку воно містить;
Використовуйте заклик до дії;
Застосовуйте емоційно сильні слова і фрази;
Включіть в заголовок цифру;
Використовуйте слова, розраховані на цільову аудиторію.
Як робити не варто:
Теми не повинні бути довгими і містити слова, які не пропускають спам-фільтри.
5. Вкажіть контакти
Чому це важливо:
Передплатник повинен мати можливість якимось чином зв’язатися з вами у разі потреби: задати питання, написати пропозиції.
Як робити не варто:
Слідкуйте, щоб всі контакти були актуальні. Не вказуйте пошту, яку ніхто не перевіряє, старі телефонні номери і т.д.
І остання порада. Щоб e-mail або масова sms розсилка принесла максимум користі, не нехтуйте консультаціями фахівців.