ТОП-5 найбільших інтернет-маркетингових помилок

raskrutka-sajta-v-googleУ маркетингу можна легко заблукати. В цьому винні не компетентні маркетологи, які заводять свої блоги та розповсюджують не перевірену інформацію, як істину.. Чому це відбувається і чого потрібно остерігатися? Сьогодні розповість автор блогу про інтернет-маркетинг та пошукову оптимізацію — bevisible.com.ua

Підступна всесвітня мережа…

У хащах маркетингу легко заплутатися, якщо читати про нього в інтернеті.

Маркетинг став абсолютно новим явищем для пострадянських країн. З цієї причини, в цих регіонах поки відсутня така школа. Багато курсів і посібники носять сумнівний характер. Це пов’язано з досить екстравагантним способом боротьби з конкурентами. Багато маркетологів навмисно поширюють неправдиві поради про способи ефективного просування. Далі наводимо кілька найпопулярніших з них.

Люди люблять читати

Одного разу з’явилася помилкова думка, що читачі люблять довгі тексти. На цій підставі автори почали «лити воду». Копірайтери стали писати ні про що, намагаючись відповідати вимогам SEO-фахівців.

Але правда в тому, що читачі не хочуть витрачати час на довгі матеріали. Виняток становлять лише дійсно цікаві статті. Тому, думайте не про кількість, а про якість.

Перед тим, як замовити текст для на сторінку свого сайту, проаналізуйте конкурентів. Я завжди так роблю в процесі seo просування у Львові.

Ключові слова

Занадто велике значення стали надавати ключовими словами і фразами. Багато розраховують, що, підібравши правильний ключ, вони виведуть сторінку в топи. Але це не зовсім так. Останнім часом ключі практично не показують ніяку ефективність. Вони працюють в комплексі з інтернет-маркетингом, контент-маркетингом та іншими модними тенденціями. Тому їх не варто скидати з рахунків, але непотрібно покладати на ключові слова великої надії.

Колись все вирішували ключові слова. В кого більше — той переміг. Але ці часи пройшли (доречі статті про ці методи просування досі живуть на старих сайтах в мережі).

Гугл вже запустив штучний інтелект, яки оцінює безліч ключових слів, їхні синоніми та ще невідому кількість показників.

Заголовок понад усе

У діловому суспільстві продовжує існувати слух, що ключ в заголовку приносить велику відвідуваність. Не варто забувати, що для читачів ключі нічого не значать. Стаття буде прочитана тільки в тому випадку, якщо вона написана на актуальну тему, а її заголовок провокує до дії. Використовуючи ключі в заголовках, автор робить його типовим. Набравши запит в пошуку, випливають десятки посилань з однотипними заголовками. Чому в такому разі, клієнт вибере саме ваш?

Задумайтесь над цим. Заголовок повинен виділяти вас із масси. Пошукайте,в мене на блозі є генератор заголовків па методології 4U. Вам сподобається)

Посилатися заради рейтингу

Ще одним псевдоідолом інтернет-маркетингу стали зворотні посилання. Багато власників сайтів вважають, що чим більше посилань, тим вище рейтинг. Так вони витрачають ресурси на створення статей і постів із зворотними посиланнями на їх сайт. Цей трюк не працює. Причина в тому, що рейтинг сайту піднімається за рахунок переходу по посиланнях, а не завдяки великій кількості посиланьі. Теоретично, чим більше зворотних посилань, тим більше користувачів може по ним перейти. Але зворотні посилання забезпечують підвищення рейтингу, тільки якщо по ним переходить велика кількість читачів.

Соціальні мережі

Поява соціальних мереж спровокувало створення нового виду маркетингу. Схоже, до сих пір ніхто не помітив, що лайки і коментарів не монетизуються. Соцмережі не приносять зовсім нічого, крім іміджу. Але вони не можуть гарантувати підвищення іміджу або створення позитивного враження для клієнтів. Вони є, ними варто користуватися, але не слід очікувати від цього ресурсу нічого особливого.

Тобто, соціальні мережі не дають продажів, як наприклад контекстна реклама google adwords. Натомість вони створюють популярність бренду (звісно якщо робити все правильно). А це в свою чергу може повпливати на продажі.

 

Вы можете оставить комментарий, или поставить трэкбек со своего сайта.

Нет комментариев

(Обязательно)
(Обязательно, не публикуется)

Создавая новую Папку, не считайте себя Создателем, это право Вам дано Админом!
Купить в рассрочку

Получить кредит просто! Заполни форму и получи кредит не выходя из дома под 1.99% месяц
Мы свяжемся с вами в течении часа в рабочее время




×
Купить в рассрочку

Получить кредит просто! Заполни форму и получи кредит не выходя из дома под 1.99% месяц
Мы свяжемся с вами в течении часа в рабочее время




×
Яндекс.Метрика