Як операційна стратегія повинна об’єднатися з маркетингом і бухгалтерським обліком?

9884c78f9ed3Як операційна стратегія повинна об’єднатися  з маркетингом і бухгалтерським обліком?
Операції лежить в основі всіх стратегічних рішень. Оскільки світові суспільства трансформували свою увагу від сільського господарства до промисловості, сфера діяльності стала домінуючою силою в процесі планування та управління виробничої потужності. Якщо ваша компанія створює матеріальні продукти чи надає послуги, вона бореться з проблемами, які обертаються навколо того, що і скільки компанія виробляє, як вона вимірює продуктивність і як ці міркування впливають на розвиток. У багатьох компаніях, операції стали рівноправним партнером маркетингу і фінансів.
Операції і стратегічні функції
Оперативний персонал компанії стосується планування та управління виробничою потужністю, а також виробничого обладнання та споруд. Його функції тримати додаткове значення в фірмі, яка насправді виробляє свої власні продукти, а його обов’язки можуть розширюватись як компанія зростає. У певному сенсі, це зайве говорити про «стратегії операцій», оскільки основна увага операцій завжди залишається на досягнення стратегічних цілей компанії. Вони починаються з формулювання бачення і місії, щоб висловити загальну і майбутній напрямок компанії, ідентифікувати своїх клієнтів і продуктів, а також описувати свої амбіції за його зростання, прибутковості і іміджу. В рамках бізнесу будь-якого розміру, ці стратегічні огляди тримати суть і ключі від планів компанії і їх реалізації.
Маркетингові плани
Маркетинг несе відповідальність за переклад оперативних бачень в плани, які оцінюють споживчі потреби і знайти способи її задоволення. У деяких компаніях, проектні відділи потрапляють під контроль управління маркетингом, за принципом, що маркетинг визначає напрямок продукту і дизайн знаходить способи кількісної оцінки цієї філософії. В інших організаціях, дизайн напрям маркетингу, як наприклад,брендінг території. Оскільки операції фокусується на себе виробничі можливості і потужності, він підключається безпосередньо до обговорення маркетингових рішень про направлення продукції. У невеликій компанії або сфері послуг, маркетинг може займати більш важливе місце серед її діяльності.
Бухгалтерський облік і фінанси

Частини організацій компанії, які стосуються себе записів про фінансові операції, звітності та рішень, забезпечують активну і реактивну підтримку іншої частини організації, а також допомагає іншим відділам визначити шляхи скорочення витрат і підвищення прибутку. Участь Шефа з налаштуванням обладнання, управління інвентаризації і вимірювання продуктивності підходить як єдине ціле з фінансами та бухгалтерського обліку в центрі уваги на нижньому рядку. Те ж саме перетин між стратегією і фіскальної політики також стосується себе кадрових і кадрових витрат. Малий бізнес може поєднувати бухгалтерський облік і фінанси в одну операцію.

Всі аспекти ведення бізнесу перетинаються один з одним, тому що всі вони зосереджені на сприянні в розробці планів і прибутковості компанії.

Вы можете оставить комментарий, или поставить трэкбек со своего сайта.

Нет комментариев

(Обязательно)
(Обязательно, не публикуется)

Я пришел к тебе с дискетой - рассказать, что сеть упала
Купить в рассрочку

Получить кредит просто! Заполни форму и получи кредит не выходя из дома под 1.99% месяц
Мы свяжемся с вами в течении часа в рабочее время




×
Купить в рассрочку

Получить кредит просто! Заполни форму и получи кредит не выходя из дома под 1.99% месяц
Мы свяжемся с вами в течении часа в рабочее время




×
Яндекс.Метрика