ePochta SMS розкриває секрет успіху масових розсилок

Які емоції у Вас викликає отримання повідомлення по телефону? Перша реакція більшості людей – інтерес і загальний позитивний настрій. Масова розсилка СМС раніше межувала зі спамом, що підірвало її репутацію. Але SMS маркетинг анітрохи не втратив своїх позицій і сьогодні є потужною зброєю в сфері реклами і просування бізнесу.

Так в чому ж таємниця успішного поширення повідомлень? Як виправдати позитивні очікування кінцевого одержувача? Як підвищити репутацію цієї послуги і просувати свою справу, користуючись простим і результативним способом? Адже на відміну від електронних листів або поштових послуг СМС-повідомлення читають усі.

Завдяки сервісу СМС розсилок ви маєте можливість якісно поліпшити просування вашого бізнесу слідуючи декільком простим радам.

Переваги використання послуг компанії відчуло на собі безліч клієнтів. ePochta SMS один з найбільших сервісів, що пропонує простим і результативним шляхом інформувати людей про ваших новини та акції. Як провідний провайдер, компанія ePochta підтримує СМС розсилку в Україні, по Росії, Казахстану, інших країнам СНД і світу.

Для найкращого кінцевого результату ми надаємо вашій увазі кілька простих рекомендацій по використанню сервісу:

  • Персональне звернення до клієнта сприяє сприятливому емоційного відгуку на інформацію. Тому ми надаємо вам можливість особисто вітати кожної людини, якій ви відправляєте повідомлення за допомогою послуги персоналізація SMS.
  • Для іміджу кампанії важливо назву. Перше, що бачить одержувач – це ім’я відправника, а не просто набір цифр. Використання «динамічного імені» один з додаткових плюсів використання нашого СМС сервісу.
  • Важливо час і частота відправки. Стежте за часом доби. Однозначної думки з цього приводу немає: 60% маркетологів вважають за краще запускати розсилки з 16:00 до 20:00, і 40% – з 11:00 до 16:00. Ні раніше, ні пізніше цього часу запускати кампанії не рекомендує ніхто. Завдяки функції «Завдання & nbsp; розсилок» ви можете відправляти як поодинокі СМС в режимі реально часу, так і планувати персональні повідомлення або масове поширення на конкретні час і дату, а також встановити поступову відправлення протягом певного періоду часу.
  • Не використовуйте послугу занадто часто. Для анонсів маркетингових акцій (знижки, спеціальні пропозиції і т.д.) оптимальна частота 1-2 рази на місяць. Це не стосується інформації, яка безпосередньо відноситься до даної людини: інформації про рахунки, статусах замовлень і інших сервісних повідомлень.
  • Надайте вашим клієнтам відписатися від отримання повідомлень. «Відписка від СМС» дозволить одержувачам легко і швидко припинити отримання інформації.
  • Найкраще користуватися власною базою для поширення повідомлень. Проводити будь-які акції і інші маркетингові активності однозначно краще за списком одержувачів, які дали письмову згоду на отримання від вас повідомлень.
  • Будьте креативні і цікаві при складанні текстів, іноді робіть подарунки передплатникам. Тоді у них не тільки буде особливий інтерес до вашої кампанії, але вони ще розкажуть своїм знайомим і друзям про ваші акції та пропозиції.
  • Аналізуйте результати кампаній за допомогою «детальних звітів» в особистому кабінеті для поліпшення якості роботи.
    Користуйтеся можливостями ePochta SMS з урахуванням зазначених рекомендацій, і ви неодмінно досягнете успіху в просуванні вашого бізнесу.
Вы можете оставить комментарий, или поставить трэкбек со своего сайта.

Нет комментариев

(Обязательно)
(Обязательно, не публикуется)

Админ не заснул, он перегружается!
Купить в рассрочку

Получить кредит просто! Заполни форму и получи кредит не выходя из дома под 1.99% месяц
Мы свяжемся с вами в течении часа в рабочее время




×
Купить в рассрочку

Получить кредит просто! Заполни форму и получи кредит не выходя из дома под 1.99% месяц
Мы свяжемся с вами в течении часа в рабочее время




×
Яндекс.Метрика