Автоматична відправка e-mail

   Багато людей чули про користь, яку приносить сервіс email розсилок, і тепер хочете перевірити його в справі? У такому випадку, Вам буде цікаво ознайомитися з декількома корисними рекомендаціями, щб створювати якісні e-mail розсилки:

1. Чітко встановлений графік відправки

Чому це важливо:

Повідомлення не повинні носити докучливий характер. Якщо відправляти їх занадто часто, адресат швидко від них втомиться. Правильно буде вибрати певну схему розсилки, яка буде відрізнятися періодичністю.

Як робити не варто:

Тероризувати передплатників великим потоком послань – погана ідея. Це може призвести до того, що виявивши нову порцію листів від Вашої компанії, одержувач позначить їх як «спам». А такий результат подій, погодьтеся, вкрай небажаний.

2. Заповнюйте поле відправника

Чому це важливо:

Передплатник повинен дізнатися назву компанії, від якої прийшов лист. Це значно підвищить довіру до розсилки. Шанси на її прочитання зростуть.

Як робити не варто:

Не варто забувати перевіряти правильність заповнення поля «Від кого». Назва компанії має бути написана чітко.

3. Пишіть цікавий контент

Чому це важливо:

Коли підписуються на розсилку, то очікують, що її матеріали виявляться цікавими і інформативними.

Як робити не варто:

Зміст повідомлення не повинно бути:

– Нудним;

– Марним;

– Безграмотно написаним;

– Складним для сприйняття;

– Неактуальним;

– Одноманітним;

– Дублюючим популярні джерела схожої тематики.

4. Підберіть хороший заголовок

Чому це важливо:

Тема – це теж дуже важливий нюанс, який не можна недооцінювати. Але як же зробити заголовок привабливим? Рекомендацій є кілька:

Намагайтеся бути лаконічні;

Використовуйте питальну форму або провокацію;

Вкажіть на терміновість повідомлення або обмежений термін дії пропозиції, яку воно містить;

Використовуйте заклик до дії;

Застосовуйте емоційно сильні слова і фрази;

Включіть в заголовок цифру;

Використовуйте слова, розраховані на цільову аудиторію.

Як робити не варто:

Теми не повинні бути довгими і містити слова, які не пропускають спам-фільтри.

5. Вкажіть контакти

Чому це важливо:

Передплатник повинен мати можливість якимось чином зв’язатися з вами у разі потреби: задати питання, написати пропозиції.

Як робити не варто:

Слідкуйте, щоб всі контакти були актуальні. Не вказуйте пошту, яку ніхто не перевіряє, старі телефонні номери і т.д.

І остання порада. Щоб e-mail або масова sms розсилка принесла максимум користі, не нехтуйте консультаціями фахівців.

Вы можете оставить комментарий, или поставить трэкбек со своего сайта.

Написать ответ

Пропала собака. yandex.ru не предлагать.
Купить в рассрочку

Получить кредит просто! Заполни форму и получи кредит не выходя из дома под 1.99% месяц
Мы свяжемся с вами в течении часа в рабочее время




×
Купить в рассрочку

Получить кредит просто! Заполни форму и получи кредит не выходя из дома под 1.99% месяц
Мы свяжемся с вами в течении часа в рабочее время




×
Adblock
detector
Яндекс.Метрика